czwartek, 8 stycznia 2015

Świąteczne prezenty dla najbliższych - filcowe sowy breloczki

             Nic tak nie cieszy jak podarowanie najbliższym prezentów w które włożyło się choć odrobinę swojego serca i pracy. Tak też zrobiłam w tym roku. Do prezentów dołączyłam własnoręcznie wykonane sówki które pełnią formę breloczków. Pomysł zaczerpnęłam ze strony www. pinterest.com .
Na stronie znalazłam gotowe szablony ( co niezmiernie ułatwiło pracę, gdyż wycinanie sówek było dosyć czasochłonne, podobnie jak ich zszywanie). Poniżej zamieszczam szablon dla chętnych którzy chcieli by się podjąć takiej przyjemności.


Oczywiście kolorystyka dowolna. Moim zdaniem są całkiem słodkie. W moim wykonaniu wyglądało to tak.


Dodam że wszyscy byli bardzo ucieszeni i dumnie noszą moje dzieła przy kluczach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz